عجب دنیای عجیبی داریم.

تا 1 هفته پیدات نمیشه اعلامیه ترحیمت هم در خونت میبینی!

عزیزان من 1 هفته توی لوله اگزوز موشک مریخ نورد گیر کرده بودم،حالا باید همه چیز رو توضیح بدم؟

آخه نامردا چرا برای سرم جایزه گذاشتید؟!

این کله که بعد از قضیه شیخ جرزبندی هنوز به بوی طبیعی خودش برنگشته چه ارزشی برای شما داره؟

دارم کم کم میترسم!!

خب من به هر حال یکم سرم شلوغ شده.از یک طرف رخت و لباس شیخ ابوطراق رو میشورم و از طرف دیگه باید پشکل این مردم بی ملاحظه رو از فضا جمع کنم(به علت نبودن جاذبه).آخه یکی نیست بگه چرا کارتونو جای خودش انجام نمیدید.

قضیه ی لوله اگزوز هم بعدا براتون تعریف میکنم.

فعلا اوست مولا صدام میکنه باید برم براش واجبی بمالم :(

شما هم خواهشا این اعلامیه "wanted" رو بردارید که همین 1 دقیقه پیش یک نفر میخواست منو بکشه، منم از روزنه(سوراخ) کاسه توالت فرار کردم .لعنت شیطان بر همتون با این طرح هاتون.